Contact

Als je extra informatie wilt kun je een afspraak maken voor een vrijblijvend videogesprekje. We beslissen daarna samen of ik iets voor je kan betekenen. Neem dus gerust contact op!
Je kunt je hieronder aanmelden voor mijn (incidentele) nieuwsbrief als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe activiteiten zoals workshops of groepsklankreizen. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt en je kunt je altijd weer afmelden. 







Ik bij mijn klankschalen en gong

Je bent welkom!

Bereikbaarheid

Mijn praktijkruimte is gelegen in het centrum van Baarn. Kom je met de auto? Parkeren kan gedurende 2 uren met een blauwe schijf op de Brink. Op dinsdag wordt een deel van de Brink bezet door de weekmarkt.

In verband met bouwwerkzaamheden geldt op maandag t/m vrijdag een parkeerverbod voor een deel van de Hoofdstraat; voor de overige parkeervakken in de straat en in de weekenden geldt een blauwe zone met een parkeerduur van 1 uur. Vergeet dus niet je parkeerschijf in te stellen, want er wordt gecontroleerd. Parkeerschijven zijn eventueel te koop bij de Hema op de hoek. 
In een aantal omliggende straten (5-10 minuten lopen) is geen parkeerschijf nodig.

Kom je met de trein? Vanaf station Baarn is het ongeveer 20 minuten lopen.
Kom je met de fiets? Die kun je neerzetten in mijn achtertuin, achter het groene hek.

Locatie

Mijn praktijkruimte bevindt zich op de begane grond tussen de huisnummers 25 en 27 in achter het groene hek, en is ook voor mensen die minder goed ter been zijn toegankelijk. Er is geen wachtruimte.
De behandelingen vinden altijd op afspraak plaats. Kom ajb niet veel te vroeg om te voorkomen dat je buiten moet wachten tot de afgesproken tijd. 

Beroepsvereniging

Ik ben lid van de beroepsorganisatie VBAG. Een VBAG-therapeut voldoet aan strikte kwaliteitscriteria en heeft minimaal een hbo-opleiding afgerond, inclusief medische of psychosociale basiskennis.  De VBAG valt onder de koepel RBCZ, het kwaliteitsregister voor zorgprofessionals. 

Klachtenregeling:
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht in onderling overleg tot een bevredigende oplossing te komen. Mocht dit niet lukken dan is het mogelijk een onafhankelijk expertisecentrum voor klachten in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen.
Voor meer informatie kijk op de website van mijn beroepsvereniging VBAG : https://vbag.nl/klachten-en-geschillen/